Tips og tricks

Anvendelse af kineziologiya – er diagnostik behandling sundhed

Den menneskelige organisme er i stand til at autoreduction og selv-healing. Så hvorfor man konstant være syg?

Fordi for herunder processer i autoreduction og selv-healing, er nødvendige tilfredsstillelse af de angivne betingelser:

Det er korrekt at indhente oplysninger fra de receptorer, beliggende på huden (eksterne receptorer) og ligger på de indre organer, fartøjer, leddene (interne receptorer);

til hurtigt gennemføre de fremkomne oplysninger til kontrol centre i nervesystem;

kontrolcentraler skal reagere korrekt og hurtigt sende ordren til skeletmuskulatur og andre systemer.

kommandoen opnået ikke kun muskulære system, men også andre systemer af organismen (respiratorisk, kar, endokrine) skal hurtigt og tilstrækkeligt reagere.

MED OTSUSTVII AF DISSE BETINGELSER, UANSET KORREKT BEHANDLING BLEV UDFøRT, DET:

Eller vil det være forkert opfattet af receptorer.

Eller er det forkert bære ouied til kontrol Centre af nervesystemet.

Eller at det forkert de vil reagere ved andre systemer.

Virkelig alle sygdomme vises som følge af forstyrrelser i nervesystemet.

For eksempel:

Smitsomme sygdomme – grund i infektionen. Ikke helt så, derfor i, at infektionen ikke blev hurtigt identificeret og i rette tid fjernet.

Skade – resultatet af drop. Ikke helt så, derfor i, at oplysninger om den emergente drop ikke kunne hurtigt og for at rette reach nervesystem, og man ikke har tid til at nedbringe de specifikke grupper af muskler og skal grupperes.

Hældning på kroppen, lift tyngdekraft – grunden til brud på disken. Det ikke helt så blot med opfyldelsen af dette arbejde ikke reduktion af musklerne i ryggen (enten forkert spænding det blev opfattet af receptorer, eller er forkert bære ouied kontrol Centre af nervesystemet, eller forkert at signalet de monomers muskel) var korrekt perfektioneret.

Fra disse positioner anvendes af kineziologiya – metode til at genoprette den korrekte reaktion af nervesystemet.

Fordi det har mulighed for at vurdere tilstanden af komponenten perifere nervesystem (ophidselse af refleks at spændingen i separate skeletmuskulatur) og afsløre og fjerne årsagerne til manglende reaktion af nervesystemet til den irritation.

Anvendelse af kineziologiya – metoden for at aktivere processer til autoreduction og til selvreparation restaurering.

Fordi de betingelser for klare arbejdet i nervesystemet organisme kan hurtigt reagerer på irritation af receptorer og send bestilling til skeletmuskulatur og andre systemer (luftvejssygdomme, kar, endokrine).

Anvendelse af kineziologiya – metode til at genoprette sundhed ved den korteste måde.

Fordi der er mulighed for at vurdere en handling fra organisme fra placeringen af biologiske feedback med skadegøreren